… samo mi fali. Fali mi i to je sve!

Blooogss🙂

Nisam dugo pisala, oko dvije sedmice…Jednostavno mislila sam da mogu bez njega,ali ne mogu jos uvijek..Zaplacem jos uvijek zbog njega, ne prodje dan da ne pomislim na njega, da ne udje na njegov profila na fb.Vidim da on fino zivi, cak ima i neke druge cure.Zivot njegov ide dalje, ide i moj al nije to to.Osjecam veliku prazninu i hladnocu.Jako mi fali!Jaaako! Mogu je ona bez tebe. Itekako mogu. Odlično je glumim hladnokrvnost, pred svima se trudim biti ravnodušna, iako se u meni nešto preokrene svaki put kad TE neko spomene.Loše je lazem da mi nije stalo. Jer često mislim na tebe, a još češće TE trebam!

 

Već odavno sam bila svjesna da se dio mene nikad neće odreći tog čovjeka..

Znaj, kad sam otisla nisam slutila
kako jako bolece
sada srce ne dise, kuca sve tise
jer jos uvek pita se

Ref.
Da l’ zaboli te kad me ne vidis
kao i mene kad se ne javis
da l’ zabole te suze iskrene
kao i mene

Ako boli te sto me ne vratis
barem reci mi da me ne volis
sto mi ostavljas vrata na pola
vrata od bola, vrata od bola

Ja vise nemam sna, stigla sam do dna
jer bez tebe nema me
ja jos uvek cekam te, do kraja nadam se
i jos uvek pitam se.

Ref.

 

 

*Nešto sam razočarana. Proći će. Ili neće. Jedno od to dvoje.*

 

 

„Ti bježiš od osjećaja koji se već dugo bore negdje duboku u tebi. Inatiš se, prijatelju. Ne želiš da priznaš sebi da je ona baš ta koja ti je prva misao kad se probudiš ujutro i zadnja kad legneš spavati. Inati se i dalje ali nemoj još dugo, jer takve kao ona nikoga ne čekaju, pa čak ni onog kojeg najviše vole. Ona ti spada u onu čudnu sortu žena, vjeruj mi. “

 

JA SAM učinila sve da ga zadržim, ali ponekad ni sve nije dovoljno!!!

 

 

 

 

 

Оставите одговор

