…“nakon ove noci, noci bez sna“ :(

I naravno, opet tri sata ujutru.Treca smjena😦 …Moja soba-cetir zida, slika nasa,uspomene…

…ako je ljubav laz, ja sam uvijek lagala a najvise, najvise, sam tebe slagala! TEBI SE DIVE, A NIKO NE ZNA STA SAM JA PROSAO! 

 

Jesam ja glupa.Ti mozda ovo nikad neces procitati,ne mozda vec vjerovatno.Ti se mene ni ne sjetis po cijele dane vjerovatno.Dal’ je uzalud ovo sve sto ja pisem?Da li trebam odustati od ovog pisanja, pustiti sve kraju?

 

 

..Aaaaaa😦 cijela pjesma….tekst-objasniiio!

 

Nek ide sve u ……………… Doooodjavola svee! Dodjavola sa mnooom!

 

Hahaha kako je cudno…Ja preko fb nista ne objavljujem ovako tuzno, sa drugaricama uopste ne pricam o tebi…Kada objavis nesto tuzno, one prokomentarisu ja samo kazem „ne odnosi se na mene, on mene ne voli“ i tu je . Al niiko ne zna sta mi to dusa krije!Cudno je to sve… Znam da te volim, al’ onako iskreno iz dubine duse..Sve tvoje.Da li ikada ponovo zavoliti nekog momka ovoliko kao tebe?Mislim da ne.TI SI BIO I OSTAO ONAJ JEDAN JEDINI!Bez obzira na sve.Boooze daj mi snage sutra da prodjem mirno kraj njega, da opet ne uradim nesto.Samo mi snage daj…Snaage🙂 Mogu ja to.Moogu🙂

 

pola 4…..opet ne mogu spavat….

 

„No ako jednom i zavolim drugu
i s njom ću, znadem,i bilo s kojom,
sanjati o tebi, krijući tugu,
o tebi koju sam zvao svojom.“

 

l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D-xwTcqw4Xwo%26feature%3Dshare&h=RAQHDz2-KAQEHHJUiAPh5qRpbPFX8rCRoZLvGe_KaYR7wWQ

Оставите одговор

