Na bogojavljensku noc…. :)

Još nosim onaj trag… Što boli, al’ je drag..

    • Veceras je Bogojavljenska noc…kazu da se u ponoc trebate pomoliti za nesto što istinski zelite i potraziti znak na nebu…  …pazite sta zelite, možda Vam se i ostvari….🙂

  • I tako idu dani, sve prolazi polakoo… A tebe nema, nema.:\

    ...Jaaaso😦

    Čekajući njega, izgubila sam ih mnogo. Ali shvatila sam da je čekanje bilo vrednije od bilo koga.... Sa njegovim mirisom, i njegovom toplinom se niko nije mogao meriti...

    „On je sada zaboravio sve i na drugom mjestu traži našu prošlost.
    Neće je naći. Neće, ne može. Može pronaći bolju ili goru.
    Istu kao mene, NIKADA.“

    !!! Od svih igračaka na svetu, TI izaberes da se igras sa mojim osecanjima…!!!


    A kad te vidim online (kao bas ovog trenutka) srce zaigra, pocne da lupa….Zasto sve ovako mora da bude? Mora jednostavno.Ja te volim, dokaza imas mali milion.Kako mi samo nedostajes..Ti, tvoje poruke, tvoje zezanje,smiijeh tvoj,tvoji poljubci, price tvoje…bas bas sve! 



    Čudne su te emocije. Otkriješ kutak u sebi za koji nisi niti znao da postoji i još shvatiš da je tamo neko danima, mjesecima, godinama spavao, a nije plaćao stanarinu. ♥

     

    „Spreman sam ti dati ovaj zivot cijeli“ … ovo si DAVNO rekao, da li vazi jos uvijek? Cudno je kako je sve samo uspomena sada.

     

    ‎“Lako je kad te neko ni ne zavoli. Tad samo tamna strana srca zaboli. Tesko je kad za nekog jedinog i svog postanes zrnce soli. Tesko je kad tvoj neko prestane da te voli…“ :(((((((

     

    Plamen ljubavi je uvek upaljen,nekada zna da opeče i zaboli ali na nama je da ga održimo i da ne dozvolimo da ga ugase vetrovi besa,mržnje,osvete i straha..

     

    Duša nema težinu..Ali može da pritiska kao olovo..:\\\

     

    Čekaj me, i ja ću sigurno doći, sigurno, sigurno!

    Zubi ujedaju za trenutak.
    Poljubac za ceo život. ♥


Оставите одговор

