…poklopile se kazaljke. :)

‎“Ona je molila, on je odbijao.
Ona je plakala, on se smijao.
Ona je čekala, on se nije vratio.
Ona je otišla, a on tek shvatio.“

ovo bi moglo ici na status😀

 

Akoo je do menee…

 

Ako je do mene sto mi se ne vracas,
sto mi se ne javljas
lako cu,ako je do mene…
reci,pa da stavim novo srce manji broj,
novu kozu bolji kroj…
lako cu,al nije do mene…
reci,pa da stavim novo srce manji broj,
novu kozu bolji kroj,
LAKO CU AL NIJE DO MENE…

 

Haj, haj blogu mooj🙂 Ne znam sta mu znace one pjesme sto objavljuje…Dal’ je za mene ili nekog drugog?Hmmm.

Оставите одговор

