Evo me noci, stara prijateljice.

„CEKAM TE NA STAROM MJESTU TAMO GDJE LJUBAV POCINJE!“

Bila sam veceras tamo, na nasem starom mjestu, spomen domu.🙂 Sama, tisina i ja.Ostala sam onoliko koliko bi obicno ti i ja ostajali,40 min.Hladno je bilo, a i kasno je bilo..Al’ nema veze.Cak sam nam kupila nesto.Kupila sam chips, sprite, kinder bueno.Ja sam pojela pola chipa, popila pola sprita i jedan kinder bueno pojela.Ostatak sam ostavila u kesu i ostavila tebi.Znam da to nikad neces pronaci, jer i ovo je pitanje da li ces procitati.Al jednostavno ja kad volim, ja volim pravo, iskreno, iz dna duse.Zamisljala sam te kraj sebe, kako me grlis kao nekada, kako mi se samo srce kidalo😦 … I da ono sto smo nekad napisala „8.4.2021.Joja i Raso“ jos uvijek stoji, ni kisa, ni snijeg mu ne mogu nista. Lijepo je bilo vidjeti to kako stoji.

 

 

 

....tukli su me vjetrovi... toliko sam puta umrla...

 

Ovo i tekst..Jer pjesma je jednostavno objasnila.Sav tekst i muzika su pravo pogodili..

 

Evo me noci,
Stara prijateljice,
Opet njoj cu poci,
Niz duge puste ulice.
Tamo gdje strahovi prestaju,
Obraz mi grije njen dlan
Na njemu moje usne nestaju,
Beskrajno sam, uzdah joj znam.

Casti me noci, stara prijateljice.
U casu natoci, zudnju da mi slomije.
Zar nisam dovoljno gubio,
Tko ce izmjeriti bol.
Do ocaja ljubio, namjerno bjezao
Da bih se vracao.

Opet mi se budi tuga, tuga najveca.
Koju nosi snijeg s planina, vjetar ravnica.
Koga sad joj srce voli, kazi nek jos jace voli.
Idemo do dna, tuga ti i ja.

Pozdravljam te noci,
Stara prijateljice.
I ovaj krug ce proci,
Nece stic’ me kajanje.
Sta je ovo proljece,
Spram njeznih godina.
Poziv njen me pokrece,
Cak i sa dna, isto izgleda.

 

Svaki trenutak,misao posvećeni su tebi, praćeni suzom koja staje u grlu, vraća se u dušu prepunu kajanja, želje da volimo,nastavimo,zaboravimo...

 

Оставите одговор

