Bojim se susreta sa tobom, a tako bih voljela da te vidim, makar to bilo i slučajno. Zadnji susret nije izašao na dobro, uopšte!

Na srcu si ostavio trag, ožiljak koji nikada neće nestati. Pamtiću sve proplakane dane i noći, ovaj bol koji ne prolazi. Pamtiću tebe, koji si mi uništio sve. Jebena ljubav, koja je njena svrha. Ja patim, ja volim, a tebi savršeno puca kurac. Nikad neću shvatiti tvoje hirove. Te izgovorene riječi, pamtiću do smrti. Da li su one bile iskrene i istinite nikada neću saznati!!!!!! 

‘ Gledаm ih – sve njih, čаk i one pаmetne, čаk i one lijepe, čаk i one nevjerovаtne – i uvijek pomislim isto. To nije on ! ‘

„Letjele su nocas,
Iznad moga krova,
Letjele su ptice,
Selice!
A ja sam sanjao
Tvoja koljena
I tvoje poljpce.“ 16.1.2011. 15:15h :))

Ja i moji dugacki, besmisleni postovi.. U divnoj sam fazi  -.-  puca me pms, a blog(<3)  se tada najvise mojih glupih prica naslusa🙂 Ovako,  hladno mi je, uzasno mi je hladno i stvarno zelim ljeto nazad.I nisam u elementu.Nenaspavana sam.😦

a sta da radiiiiiiim….

Mrzim taj osjecaj sto si mi postao potreban. Mrzim sto si dijete. Mrzim sto znam da ti nije stalo do mene koliko meni do tebe. Mrzim sto se igramo vruce – hladno konstantno. Mrzim sto ima 5 momaka za koje znam da bi ove sekunde bili sa mnom, i koji su zaljubljeni u mene cak – a ja,  glupaca najgluplja,  u svakom trazim tebe. Mrzim sto kad te neko u drustvu spomene imam najgluplji izraz lica,  neki smijesak,  nesto sto rijecima ne mogu opisati.. Mrzim sto me svaki tvoj poraz zaboli,  kao da je moj, vlastiti. Mrzim sto te znam nekoliko  mjeseca, a kao da se znamo cijeli zivot.. Mrzim sto si savrsen, nekako.. Mrzim sto znam da cu te cekati.. Ako treba i dovijeka.. Mrzim sto si poseban..

Molim te prijatelju(blogu) recii joj svee…Neek se radujee i sa srecom neka mu je :\\\\

Оставите одговор

