Bježim što dalje, a sve sam ti bliže..

————> „Dozvoljavala mi je da joj slamam srce iz dana u dan. To je trajalo dugo vremena. Onda je odjednom nestala. Falila mi je dugo, ali sam naučio živjeti s tim. S mišlju da smo izgubili jedno drugo, jer je nisam znao cijeniti. Ni nju, ni sve što smo imali zajedno. „<————-

„…i lupi mi šamar onaj najjači, kad počnem da kukam nad životom i kad počnem da žalim sebe.
Pokaži mi prstom ono što imam, pokaži mi one koji to nemaju.
Ne tražim ništa, samo me podsjeti da dišem, i podsjeti me da ima i onih koji ne dišu više.“

 

I ona ljubav kakva god bila, priznajem, meni je valjala, ali duša se predala, srce odustalo. I šta mi ostade? Sjećanje da sam ti se nadala i nada da ću se barem još jednom, nekome tako nadati. Kao što nadah se tebi.

 

 

“ Sva strepim kad pričamo o tvojim nadama i željama, ali ne vidiš koliko su mi oči pune suza. Ta mala staklena suza može da kane iz ugla oka tačno onog trenutka kad okreneš glavu od mene. Zar ne čuješ šta govorim? Nije mi teško da te volim, žrtvovaću sebe za tvoje ideale. Nemoj omalovažavati ovu snagu kojom se branim. Nisam tako mala koliko mogu da budem u tvojim očima. Ali, potrebno mi je tvoje rame kad legnem, da lakše zaspim sa svojim mislima. “

' Oči zapekoše. Nešto u duši puče zauvijek. "

“ Sjećala sam se zagrljaja dužeg nego ikada, čvršćeg nego ikada.. Nisam razaznavala čije srce udara snažnije ni brže, kao da se takmiče. Onda su potekle suze, vrele kao istopljeni metal, a opet nisam znala koje su čije.
Ko kaže da se u pregolemom bolu ne može plakati, istinski bol nije ni osjetio. “

„I nemoj mi reći da treba da pustim, da treba da krenem dalje i sve što treba da mi kažeš. Hajde, zaustavi se na sekundu. Krenula sam evo dalje. Nisam li pobogu?! I ne vučem ja za sobom neku sretnu prošlost.
Ja samo ne mogu da slažem da ne volim, da ne poželim, da mi ne nedostaje jedan zagrljaj, neki poznati topli dodir, neke rečenice koje se ne moraju dovršiti da bih znala šta znače..“

 

„Ja samo brinem se,ruzne stvari pricaju mi za tebe.

VRIJEME LOSE, GORE NE MOZE.

Ma sta radis, cuvaj se,
Molim te, ne daj na sebe.“

'' Izgledala je slomljeno. Onako kako se izgleda kada izgubiš jedinu osobu koju si volio. ''

 

Mogu voljeti za dvoje, mogu moliti za dvoje, ako treba mogu i govoriti za dvoje. Ali boriti se? To ne mogu. To je previse, i za mene.

 

Kada čekate nekoga nekoliko minuta, to je iz potrebe. Ako ga čekate nekoliko sati, to je iz povjerenja. Ali, ako ga čekate iako znate da možda neće nikada doći to je onda ljubav.

 

‎“A ona je gotovo povjerovala da nešto osjeća prema njoj. Sama je htjela da se uzda u njega, htjela je umišljati da mu ona nešto znači. Spusti glavu natrag na jastuk i zatvoru oči misleći: Falit će mi. Neka mi se Bog smiluje, koliko će mi faliti.“

Čuješ tišinu? Prolazi vrijeme .

Naravno da će reći da je sretna zbog tebe, nasmiješiti se i glumiti da je sve u redu. Ali pogledaj joj u oči, slomio si je.

 

Dosta je za veceras🙂❤

Оставите одговор

