treca smjena :)

NEMOJ ME ZALITI, NISAM OD ONIH KOJE CE MOLITI ZA LJUBAV SUZAMA, JA PLACEM JER ME BOLI, A NE ZATO STO ZELIM DA ME NEKO IZ SAZALJENJA NAVODNO VOLI1!!!!!!!!

Kada mi nedostaješ

Kada mi nedostaješ
Mislim tudje misli
Kradem svoje vreme
Provlačim ga
Između oblaka, snova,
Daljine i snega…
Kada poželim
Da ti nedostajem
Odsanjam pesmu
Zatvorim oči
I na kaldrmi zamislim
Cvet beli.
Kada te nema
Jer tako hoću
Zaledim osmeh
U sebi kažem ime
Udahnem duboko
I pomislim
Tako mi nedostaješ…

Zar te ne uplaši
pomisao
s kim luta tvoja svest
kad zaspiš?
S kim se izležava tvoj san
sad, dok si budan?
Gde je sve ono
što si zaboravio da si bio?
Gde je sve ono
što si sad,
a ne znaš da to jesi?
Gde je sve tvoje
Svaki put kad ga traziš?
Zar te ne uplaši
to što osim porazne ljubomore
i nemaš drugog dokaza
da si nekada bio dete?

Dalje,
zaista ne bih imao
ništa više da ti javim.
Jedino možda to…
da si ostala najlepša medalja
iz najlepšeg rata
u kojem su mi srce amputirali.

 

Razloge necijeg odlaska iz nasih zivota ne treba traziti , jer koliko god pokusavali necemo naci onaj pravi..Ja ovaj njegov ne zelim da trazim ni medju tasovima mog horoskopskog znaka, ni medju ljudima i dogadjajima oko nas, ni medju razlikama u naravi, misljenjima ni mentalitetu..
Oni su jednostavno postajli i bili, cinilo mi se samo na prvi pogled, jaci od onog sto nas je spajalo…Nazalost, nismo uspeli da ih prebrodimo.
Na kraju, mislim da je posle svega nesto ostalo..I to toliko lepo i snazno, da cu se ja, a nadam se i on, tog vremena i te ljubavi , secati kao necega sto se coveku ne dogadja bas svakog dana..

Kako se ljudi lako promjene...To je cudo.

Оставите одговор

