Sjeti se da negdje postoji ona koja je zbog tebe cinila ludost..ona koja te je razumjela i kada si govorio tisinom …

  1. „I opet mi prošle noći nisi dao spavati. Prije no što sam krenula na počinak, pomakla sam se i napravila ti mjesta i pokušala sam zamisliti da si ondje. Ispružila sam ruku i ostala razočarana.“

„Lomis mi srce, k’o bagremov prut, onako… usput…“

‘Prokleti srecni zagrljeni ljudi sve te uloge su bile nase, samo moje i tvoje a gde smo sad?! ‘

Najveća ženska laž : Zaboravila sam ga !
A muška : Briga me za nju !

..neće nas videti kako šetamo i držimo se za ruke,kako pijemo kafu u nekom pasažu..naša mesta su skrovišta,naši datumi bez zvanica,mi se ne poznajemo kad se sretnemo..mi smo biblijski krivci,negativci u ljubavnim pesmama..o da,mi smo prokleto ludi.
Postoji mesto u koje kada dotakneš ženu, ona poludi. Njeno srce.

..ko kaže da je osmeh simbol sreće, a suze simbol tuge? Nekada pokazujemo veliku radost suzama, a duboku tugu osmehom!!!!!!!!!!!!

Ako padnes, ustani.. otresi prasinu proslosti, digni glavu , skupi hrabrost i nastavi koracati dalje kroz zivot.. a srce.. srce ce se sastaviti nekako…

 

Оставите одговор

