umro sam, ti nisi za mnom plakala, za mnom plakala….

….Umirem, umirem ne mogu vise.Gusim se u suzama a nemam kome da kazemMoram dalje, moram shvatiti da su njemu druge stvari vaznije od mene, SVE JE VAZNIJE OD MENE? a ja se sad pitam zbog cega je to tako…ja sam umirem, komirana sam od plakanja, a njega boli briga, svedno mu je sto ja UMIIIIREMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!KAAAAKO MOOOOZES?????????????????????????????? ZASTOOOOOOOO???? 

 

pijem tako mi je lakse.jeste da mi je muka al lakse mi je…makar malo…ova pjesma ce me ubiti ! 

 

…al nocas daleko si Raso, daleko siii…..

Оставите одговор

