a ja luda za tobom nocas dajem se na poklon drugome!

I evo  nas na kraju ove 2011.godine🙂 U ovoj godini upoznala sam TEBE i zavoljela.Zovoljela pravo.Zeljela bih da sam sada s tobom, da te poljubim tacno u ponoc, al toga nema i ne postoji.Ti ces vjerovatno naci sebi neku curu, a ja cu da placem i patim al neka, vratice se valjda to sve jednom.Jer sve se vrati i sve zivot naplati! Volim te Raso puno! Ljubav si moja bio, osjecala sam se najsrecnijom na svijetu kada sam bila s tobom a sada sam najtuznija a moram da glumim da sam srecna i da mi je svejedno za tebe, moram. Ne znam kako cu veceras prezivjeti bez tebe.Juce sam umrla, dusa moja je prestala disati kada sam vidjela da si obrisao slike.Imala sam osjecaj da ne mogu ni naprijed, ni nazad ni lijevo, ni desno a znam da moram da idem.I otisla sam na rodjendan, provela se super i smijala se i sve ali u dusi mojoj u srcu mom fali jedan veleki dio.Zbog tog velikog djela osjecam prazninu, hladnocu, trebas mi TI da popunis tu prazninu.Zbog te praznine imam crvene oci stalno i sada jer placem cim pomislim da nisam s tobom vise.Nadam se da ces jednog dana shvatiti da tvoja MAZA, tvoj BUCO i MEDO tebe voli puno i da to sto sam prekinula jer nisam vise mogla da trpim tvoj bezobrazluk i tu hladnocu.Ne znam sta mi je gore sto sam tad patila ili sto sad patim….

 

„I STO PUTA DA TE PREVARIM OD TEU CISTIJA“

http://www.youtube.com/watch?v=1tcDTqfVjKk&feature=autoplay&list=PL3ADAD2774CE0A9AF&lf=mh_lolz&playnext=3

BOZE DAJ MI SNAGE DA PREZIVIM NOC KOJA DOLAZI.Zelim da ga poljubim veceras, da mu cestitim novu godinu, i da se pomirimo i da sve bude kao prije!

Nova Godina
ponoc prosla je…
Nova Godina ceka me
ponoc prosla je…

Prognoza za decembar
hladno bez kise
a ja letnje stvari nosim
nek telo dise

Nek okrecu se za mnom
neka svi polude
neka se svi od reda
oko mene trude
kad ti to nisi umeo

REF.
Nova Godina
ceka me pred vratima
zurka traje satima

Ponoc prosla je
nocas kuca casti sve
ostavljene devojke

Ovo je najludja noc
stvorena za poljupce
a ja luda za tobom
nocas dajem se
na poklon drugome

Ma, suvise sam lepa
da budem verna
radicu sto musko sme
a ne sme zena

Otici cu sa drugim
igracu se malo
sta ce mi mirna savest
nisi mi dao
da dobro dete ostanem

REF.
Nova Godina
ceka me pred vratima
zurka traje satima

Ponoc prosla je
nocas kuca casti sve
ostavljene devojke

Ovo je najludja noc
stvorena za poljupce
a ja luda za tobom
nocas dajem se
na poklon drugome
na poklon drugome

 

Оставите одговор

