ja sam se sreci valjda manje dopala…

http://www.youtube.com/watch?v=YubF_hr_2i0&feature=BFa&list=PL3ADAD2774CE0A9AF&lf=plpp_video

 

ma sve po starom…

Obriso je moje slike, to znaci kraj, gotovo, nema vise….Tek sad shvatam da ga volim, da ga bas volim al zbog cega ne znam?!Zasto nemam srece?Zasto opet moram da patim godinu dana, da umirem za njim, zasto?A ne mogu bez njega.Srce me boli.Mislim da cu umrijeti.

 

http://www.youtube.com/watch?v=kFPebe7Tgg0&feature=related

 

SVE sam mu dala, uvijek bila tu, a gdje on tu sada SADA, kad mi treba?!?! Nema rijeci kojom bi opisala kako se osjecam, ne postiji.

Оставите одговор

