…u nocima bez sna ja tebe dozivam…

I tako idu dani sve prolazi polako…Danas je 27.12.a ja i dalje nemam svog Jasu..To jeste on vise nije moj, ali valjda ce za mene uvijek ostati taj MOJ Jaso…

 

 

JOS JEDAN DAN OD PORAZA… Danas sam prazna, potpuno prazna, bezvoljna i malaksala…ne osjecam ni tugu, ni radost, ni uzbudjenje…jednostavno…ne osjecam se kao dio ovog svijeta, ove planete…Cudan osjecaj, moram priznati…Zeljela bih da prespavam ovaj dan, da ga preskocim..ali, to se ne moze, bar ja nisam takva…Uvijek se borim,  cak i protiv sebe…Evo sad…dok slusam sat kako kuca, dok vrijeme prolazi…. zelim da se konacno,  za promjenu, i ti boris za mene… ako ne za mene ,  onda za onaj osjecaj vise koji smo imali… jer on se samo sretnicim jednom u zivotu desi i cisto sumnjam da ce ti se ponoviti jos neki put… Eto, pustam te … bez inata, ljutnje i razocarenja… bojim se samo da te vrijeme ne proždere… jer jedino od sebe odustati ne mogu .. 

Оставите одговор

