Mozda jednom shvatis sve.

Mozda shvatis jednog dana koliko si me povrijedio!Koliko sam ti ljubavi pruzala, sve na svijetu sam davala za tebe, uvijek sam bila tu kada je trebalo, uvijek se trudila, uvijek cekela, uvijek se nadala da ces se promjeniti…I sta?Na kraju…Uzalud.Koliko i poslije prekida sa tobom te zelim, koliko zelim te toliko nemam te.Koliko suza isplacem, koliko se puta napijem samo da zaboravim na tebe, i to da vise me ne zelis.I da makar postujes to sto patim, nego pored toga svega sto patim ti se pravis frajer,faca…Objavljujes glupe pjesme, muvas se sa drugim curama, sve ono sto mene povredjuje i baca na dno.A znam da to nisam zasluzila! NISAM!Ponedeljak, 5.12. cekala sam te pola sata na kisi, i na kraju nisi mogao reci makar „izvini“ … Slomis mi srce i ocekujes da te volim…Posaljem ti poruku, ocekivajuci da ces napisati „ljubavi stani necu da prekinemo, volim te“ ti NISTA! Ne usudis se odgovorit na poruku, kad si PICKA a ne MUSKARAC!I kada porastas i shvatis kakvo si deriste bio, kada shvatis da sam ja ona koja je UVIJEK bila tu, dok su ostale usput mozda me pozelis nazad ali ja cu da budem tada daleko.I nadam se da ce doci taj dan, kada ces ovo citati i umirate kao sto sam ja umirala..Kada mi se mama razbolila, cijeli svijet mi se srusio i zeljala sam toliko da budes uz mene, ali tebe nije bilo.Ti si tada okretao glavu od mene, govorio „nije zivot JEDNA zena“, ja se muvam sa „malom slatkom crnom, samo me ona zanima“ a meni se svijet rusio….ALI IMA BOGA!JA VJERUJEM DA CE SE TEBI OVO VRATITI. Radice i tebi neko ovo sto si ti meni uradio.Hoce, mora jer Bog sve vrati.BOJIM SE DOK TI SHVATIS KOLIKO SI POGRIJESIO DA CE BITI KASNO ZA NAS DVOJE.Ja cu da odustanem od tebe jer ne vrijedi da ja nesto iz temelja gradim, ne vrijedi i to samo da bi ja bila srecna.Ako ti zelis drugu curu, ako smatras da ce ona biti bolja nego ja, OK ja tu ne mogu nista.Meni ostaje da se pomirim s tim da se ti neces promjeniti, i da MOJ JASO NE POSTOJI, ja to moram da shvatim i shvaticu! Meni ostaje da placem nocima, da proklinjem sudbinu i zasto je sve jebeno..al to ce proc sva patnja, i bol, i tuga proce.Ja mislim da ti nisi svjestan koliko te volim i dalje pored svega, al neka imam svoja cetir zida , isplakacu se kada dodje tesko i uostalom navikla sam na to.I onako mi zivot nikad nije bio bajan zasto bi sada? Mozda jednom skontas sve…

Оставите одговор

