Stigao Sv.Nikola :) <3 slava :)

Svim vernicima pravoslavne veroispovesti srecan praznik i krsna slava Sveti Nikola..Da u zdravlju i veselju proslave sa svojim najblizima! 

 

Ja sada cekam svoje drugarice da mi dodju na slavu. Zeljala bih da i ON moze biti tu, ali jednostavno ponekad nije dovoljno to sto zelimo. Puno mi fali i voljela bih da u ovakvim vaznijim dogadjajima bude tu, sa mnom, uz mene…Ali…Imam svoje drugarice! One su moje SVE! Sada kad’ dodju pa dobijem upalu trbusnih misica po ko zna koji put od smijeha😀

Оставите одговор

